Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

SCRAPBOOKING!!

Hello again!!!
Πέρασε πολύς καιρός , αλήθεια είναι, από την τελευταία φορά που έκανα κάποια ανάρτηση.
Πολλές υποχρεώσεις , πολύ τρέξιμο..
Όλο έλεγα να κάτσω να γράψω κάτι και όλο το αμελούσα.
Σήμερα θα σας μιλήσω για την τελευταία μου αγάπη. Το scrapbooking.!!
Από πέρσι σχεδόν ήθελα να παρακολουθήσω κάποιο σεμινάριο για να " μπω στα εσωτερικά της τέχνης" αλλά όλο το ανέβαλα. Τελικά αποφάσισα , αντί να ξοδέψω λεφτά για το σεμινάριο,  να μπω στο youtube, να δω βίντεο, να διαβάσω διάφορα μπλογκ και τα χρήματα να τα κρατήσω για τα υλικά.
Αυτό και έκανα. Μέτα από αρκετά ξενύχτια , ήμουν σχεδόν έτοιμη για την πρώτη μου προσπάθεια.
Μου έλειπαν βέβαια τα ανάλογα εργαλεία. Ξανά μανά ξενύχτια! Με τα πολλά βρήκα τι ακριβώς χρειαζόμουν για αρχή, έκανα σύγκριση τιμών, τα παράγγειλα από την Αγγλία ( εδώ τα βρήκα πολύ πιο ακριβά) και περίμενα να έρθουν.
Μόλις κατέφθασαν έπιασα δουλειά και θέλω να σας δείξω κάποια από αυτήν,
Έφτιαξα ένα χειροποίητο άλμπουμ.
Το χαρτόνι που χρησιμοποίησα ως βάση το πήρα από το πλαίσιο, το έκοψα με το κοπίδι( αρκετά δύσκολη δουλειά ) και  τα χαρτιά από δω και από κει ( χρησιμοποίησα ακόμα και δείγματα ταπετσαρίας) .
Ιδού το αποτέλεσμα¨












και το πίσω μέρος


Έφτιαξα μερικές καρτούλες για φίλους ....





Είναι πολύ όμορφη τέχνη και αυτή. Αν και δεν έχει πινέλα και μπογιές μπορείς να δημιουργήσεις όμορφα μικρά δώρα. Δυστυχώς κατά την συνήθειά μου αρκετά από αυτά τα έδωσα χωρίς να τα βγάλω φωτογραφία!!
Και μια αφιέρωση σε εσάς¨





1 σχόλιο:

  1. Πολύ πολύ καλόγουστα !!! Οχι οτι περίμενα και κάτι λιγότερο από σένα!! Α, και κάτι ακόμη: έχω πάθει κι εγω ένα μικρό κόλλημα με το ..άθλημα!! χαχα!!
    Φιλάκια και καλή εβδομαδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή