Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Διακόσμηση τσάντας

Καλημέρα σε όλες και σε όλους.!
Η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο εξαφανισμένη από την μπλογκογειτονιά  λόγω υποχρεώσεων, χαίρομαι όμως γιατί σήμερα έχω κάτι πολύ όμορφο ( κατά την γνώμη μου βέβαια) να σας δείξω .
Δυο υφασμάτινες τσάντες διακοσμημένες με ριζόχαρτο, δαντέλα και μικρές δόσεις στρας.
Η πρώτη είναι για μια μικρή κοπελίτσα που ελπίζω να της αρέσει.



Στα παπουτσάκια και στην φούστα έχω προσθέσει διάφανη πάστα με μικρά στρασάκια
Στα κορίτσια αρέσουν τα γυαλιστερά πράγματα!!

Η δεύτερη είναι λίγο πιο σοβαρή φτιαγμένη για ένα αρκετά μεγαλύτερο κορίτσι Κοντά στα σαράντα!!!

Περιμετρικά έχει μια δόση φωτοσκίασης και πρόσθεσα και εδώ ένα φιογκάκι και 2-3 στρασάκια για να γίνει πιο χαριτωμένη.
Θα χαρώ να διαβάσω εντυπώσεις. 

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες και οι δύο! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλόγουστες και οι δυο τσάντες σου! Γεια στα χέρια σου, εύχομαι να τις χαρούν οι παραλήπτριες!
    Φιλάκια, τα λέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή