Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Καλημέρα σε όλες και όλους.
Ελπίζω να είστε καλά από όλες τις απόψεις. Τώρα που μπαίνει σιγά σιγά η άνοιξη νομίζω ότι όλοι θα αρχίζουμε να νιώθουμε καλύτερα. Κατά την γνώμη μου η άνοιξη είναι η πιο ωραία εποχή. Δεν ξέρω εσείς αν συμφωνείτε. Ακούω γνώμες..
Αυτό το καιρό διαπίστωσα ότι είχα φτιάξει αρκετά πραγματάκια όλο αυτό το διάστημα. Δεν ήξερα τι να τα κάνω όλα τούτα και έτσι κάλεσα κάποιες φιλενάδες μου για καφέ και κουβέντα και επί την ευκαιρία τους τα έδειξα . Χάρηκα γιατί τους άρεσαν πολύ και όπως λέει  και το δημοφιλές ρητό ¨
" Η ψυχή του καλλιτέχνη είναι το χειροκρότημα"...

Να λοιπόν τι τους έδειξα . Θα χαρώ να ακούσω την άποψη σας.




Να σας δείξω και μερικά από πιο κοντά. Τα κεριά  είχαν την τιμητική τους.Είναι " σιδερωμένα" με κερί από επάνω και έτσι το σχέδιο και το ύφασμα έχει ενσωματωθεί.














                      
Και μια και σας είπα ότι αγαπώ πολύ την άνοιξη , θέλω να σας δείξω και μια φωτογραφία από ένα πουλάκι που νομίζω ότι συμμερίζεται την άποψη μου.

Καλό έτσι?





3 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΙΑ!
    ΔΕ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ, ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφα τα κεριά σου, Στέβη! Βλέπω πολλή και καλή δουλειά! Δεν ξέρω αν άρεσαν στις φίλες μου, πάντως εμένα μου αρέσουν οι δημιουργίες σου!
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή