Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Να' μαι και πάλι. !! Ελπίζω όλοι και όλες να είστε καλά.
Από ότι φαίνεται, ο χειμώνας μπήκε για τα καλά. Το κρύο , ειδικά το βράδυ, είναι αρκετά τσουχτερό.
Μια φίλη μου είπε ότι στα Ζαγοροχώρια έχει 35 πόντους χιόνι. Αχ! τι καλά θα ήταν να ήμασταν εκεί.!!
Παρόλο που έχω καιρό να αναρτήσω κάτι στο σπιτάκι μου δεν έμεινα με σταυρωμένα χέρια.
'Έφτιαξα αρκετά πραγματάκια και θέλω να σας δείξω μερικά. Ελπίζω να σας αρέσουν.
Πρώτα από όλα θα ξεκινήσω από αυτό που μου άρεσε πιο πολύ Μια ξύλινη κλειδωθήκη. Με περίμενε αρκετό καιρό να την πιάσω στα χέρια μου αλλά τελικά νομίζω ότι άξιζε η αναμονή.
Τώρα στολίζει το μαγαζί μιας φίλης μου.






Τα επόμενα με τα οποία καταπιάστηκα ήταν κάτι ξύλινα κουτιά για τσάι.
Αυτό που βλέπετε πιο κάτω είναι δουλεμένο πάνω σε modelling paste.  Μου αρέσει πολύ να την χρησιμοποιώ γιατί το αποτέλεσμα είναι πολύ ζωγραφικό.





Στη συνέχεια ένα κουτί για βότανα με φύλλο ασημιού και ντεκουπάζ.



Κουτί για οποιαδήποτε χρήση με ζωγραφική , μεικτές τεχνικές και ντεκουπάζ.


Μια ταμπελίτσα με ανάγλυφα στοιχεία.




Και τελευταία θα ήθελα να σας δείξω ένα καλλιτέχνημα φτιαγμένο από τέσσερα παιδικά χεράκια.
Δείτε την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων μέσα από  τα μάτια δυο παιδιών...

1 σχόλιο:

  1. Οπωα πάντα πολύ καλοδουλεμένες όλες οι δημιουργίες σου!! Χαρούμενες γιορτές σου εύχομαι, με υγεία, χαρά και ευτυχία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή