Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Διακόσμηση κουτιών

Καλημέρα σε όλες και σε όλους. Επιτέλους μπήκε το φθινόπωρο ! Ευχάριστη αλλαγή σκηνικού και καιρού. Ευτυχώς γιατί είχαμε λιώσει από την ζέστη. Ελπίζω να μείνει έτσι ο καιρός για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Γλυκός και αναζωογονητικός. Ούτε κρύο ούτε ζέστη.

Πριν από  μέρες μια φίλη μου έφερε δύο ξύλινα κουτιά βαμμένα μαύρα με μία ανάγλυφη ταπετσαρία κολλημένη στο καπάκι . Ήθελε κάπως να της τα διακοσμήσω γιατί δεν της άρεσαν έτσι όπως ήταν
και εδώ που τα λέμε δεν είχε και άδικο. Τα άφησα λοιπόν στο πάγκο του εργαστηρίου μου κάποιες μέρες , να με βλέπουν και να τα βλέπω. Τι θα έκανα με αυτά ? Έμπνευση καμιά στο ορίζοντα !
Τελικά ένα απόγευμα γεμάτη τύψεις γιατί της τα είχα αργήσει και ήξερα ότι ανυπομονούσε , μου ήρθαν επιτελούς  οι ιδέες. Σύμμαχοί μου στο εγχείρημα το γυαλόχαρτο , οι πάστες και οι σπάτουλες.
Δυστυχώς βιαστική όπως είμαι πάντα, δεν τα έβγαλα φωτογραφία όπως ήταν αρχικά, αλλά μόνο όπως γίνανε αφού " μάλωσα" μαζί τους.






Αφού έφτιαξα αυτά και μου άρεσαν, έφτιαξα άλλο ένα κουτάκι για τσάι με την ίδια τεχνική.




TIP:  Για σας που ασχολήστε με το ντεκουπάζ , πειραματιστείτε να τοποθετήσετε προσεχτικά την χαρτοπετσέτα πάνω σε νωπή πάστα. Προσεχτικά, πάρτε μια σπατουλίτσα ή το πίσω μέρος από ένα πινέλο και δουλέψτε πάνω στο σχέδιο , ίσως σκιαγραφώντας κάποια φύλλα ή κάποια λουλούδια
Αφήστε να στεγνώσει πολύ καλά η πάστα και μετά βάλτε κόλλα.
Δουλέψτε κάποια στοιχεία με το χέρι,ζωγραφίζοντας αν μπορείτε ,και στις άκρες σβήστε το σχέδιο με πατίνα παλαίωσης. Καλή επιτυχία!!

4 σχόλια:

  1. ... αρχικά να πω , καλως σε βρήκα...
    και μετά να πω....."μα τι ταλέντο"...χωρίς καμιά υπέρβολή!
    χαρηκα που σε βρήκα!
    θα τα λέμε,
    φιλιά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, δεν παίζω!! Αυριο θα δοκιμαστεί το tip! Οσο για τα κουτιά σου είναι καταπληκτικά! Και τα μοτιβα είναι από τα αγαπημένα μου! Στο τρίτο κουτί, στα πλαϊνα , έβαλες πάστα??
    Φιλιά και καλό βράδυ!
    Και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΡΊΤΣΙΑ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ. ΦΑΝΉ ΚΑΙ ΡΑΝΙΑ ΚΑΛΏΣ ΉΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΜΟΥ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΆ ΣΧΌΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑΤΕ ΧΡΌΝΟ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ.
    ΠΕΠΗ ΕΊΣΑΙ ΠΆΝΤΑ ΠΟΛΎ ΓΕΝΝΑΙΌΔΩΡΗ ΣΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΣΌΥ. ΚΑΙ ΕΣΎ ΦΤΙΆΧΝΕΙΣ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ! ! ΤΑ ΠΛΑΪΝΆ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΑΣΜΈΝΑ ΜΕ ΠΑΤΙΝΑ ΠΑΛΑΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΜΒΑΚΕΡΌ ΠΑΝΙ ΤΥΛΙΓΜΕΝΟ ΈΤΣΙ ΏΣΤΕ ΝΑ ΑΦΉΝΕΙ. ΑΠΟΤΎΠΩΜΑ. ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή