Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Διακόσμηση με τεχνικές

Μου αρέσουν πολύ οι τεχνοτροπίες βαφής. Μπορούν να μεταμορφώσουν ένα χώρο και να του προσδώσουν ζεστασιά, φινέτσα και προσωπικότητα. Ταιριάζουν σε όλα τα σπίτια από τα μίνιμαλ ως τα πιο κλασσικά. Βέβαια καθοριστική σημασία για μια επιτυχημένη τεχνική , παίζει η επιλογή των χρωμάτων και η προσοχή στην λεπτομέρεια. Θέλω να σας δείξω μερικές από αυτές τις τεχνικές. Ελπίζω να σας αρέσουν. Για μένα ένας λευκός τοίχος είναι ένας μεγάλος καμβάς που πρέπει να χρωματίσω με προσοχή. Ευτυχώς έχω για σύμμαχο, τα πινέλα , τα σφουγγάρια και τα χρώματα.!!

Η τεχνική αυτή γίνεται με σφουγγάρια θαλάσσης και ειδικά πινέλα. Στην συγκεκριμένη χρησιμοποίησα αρκετά διαφορετικά χρώματα , κυρίως γήινων αποχρώσεων μαζί με κεραμιδί για να ταιριάζει με την κουζίνα που είχε αυτό το χρώμα.









Η τεχνική αυτή μου αρέσει πολύ. Θέλει σκούρα χρώματα , το καφέ , το γκρι, το κόκκινο και το πράσινο , της ταιριάζει πολύ. Δημιουργεί έντονες σκιάσεις και ταιριάζει και σε μίνιμαλ αλλά και σε πιο νεοκλασικά σπίτια.



















¨Οταν δεν μπορούμε να βάλουμε μάρμαρο , απλά το ζωγραφίζουμε!!








Σύντομα θα σας δείξω και άλλες τεχνικές. Μέχρι τότε ευχαριστώ που επισκέπτεστε το " σπιτάκι" μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου